پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228813
بسيج،مهم‌ترين يادگار بنيان‌گذار جمهوري اسلامي است
تاریخ انتشار : 1396/09/04 12:41:11
نمایش : 2634
مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه فارسان گفت: بسيج يکي از برکات ارزشمند انقلاب اسلامي و مهم‌ترين يادگار بنيان‌گذار جمهوري اسلامي حضرت امام خميني (ره) است .
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيد محمدرضا علوي در يادواره شهيد دانش‌آموز  کاظم طهماسبي و 36 هزار شهيد دانش‌آموز ديگر در واحد مقاومت بسيج ابتکار شهر باباحيدر گفت : در معرفي بسيج کسي بهتر از ولي امر مسلمين نمي‌تواند معرف اين نهاد مقدس باشد و ويژگي بسيجي را به ما بفهماند. بسيج يکي از برکات ارزشمند انقلاب اسلامي و مهم‌ترين يادگار بنيان‌گذار جمهوري اسلامي حضرت امام خميني (ره) است.

وي تصريح کرد: بسيجيان در عرصه‌هاي مختلف علمي ، فرهنگي و اقتصادي حضور دارند ولي آنچه امروز فعاليت بسيج را محسوس کرده است حضور بسيج در محرميت زدايي و خدمت‌رساني به مردم است که در اين مسير ترويج فرهنگ اقتصاد مقاومتي را در دستور کار دارد.

وي خاطرنشان کرد: در هر عرصه‌اي که دشمن بخواهد نفوذ کند آن قشري که مقابله مي‌کند بسيج است و محور دفاع از انقلاب، همين آحاد عظيم بسيجيان هستند و دراين‌ارتباط به سخنان حضرت آقا اشاره فرمود و گفت : معنويت، شجاعت ، استقلال ،آزادگي ، حقير نشدن ، حساس بودن ، تکيه‌بر اميد الهي ، ايمان عميق ، هوشياري ، شناخت دشمن ، ايستادگي و مقاومت و حرکت منطقي جز خصوصياتي است که در بسيج از ابتدا بوده است.

مسئول نمايندگي ولي‌فقيه به انتظارات رهبري از بسيجيان هم اشاره کرد و گفت : 1-پاسداري از هويت ملي و ديني 2- الگو شدن بسيج براي جوانان 3-حفظ فضاي سالم در کشور 4-هدايت جوانان به‌حق و حقيقت ازجمله مباحثي است که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکيد داشته و از بسيجيان انتظار دارند که در اين مسير پيشرو باشند.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html